חדש: עיר הילדים של ישראל

עפר גדנקן No Comments on חדש: עיר הילדים של ישראל

בהשקעה של 8 מליון שקלים נפתחה ב DCITY עיר הילדים של ישראל: די-ג'אמפ

21:55
27.04.24
קובי פינקלר No Comments on מכה קשה לטרור: צה"ל חיסל מחבל בכיר בלבנון

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבשורה שמכה גלים בקרב אלפי משפחות באזור ירושלים. לראשונה בישראל נפתחה עיר הילדים של ישראל. שילוב בין פארק אתגרים וג'ימבורי הגדולים ביותר באזור. עיר הילדים, די ג'אמפ היא מתחם עצום בגודלו, עם למעלה מ- 3000 מטרים של פארק משחקים מקורה ובו מתקנים שונים, טרמפולינות קפיצה ענקיות, קירות טיפוס, משחקי אתגרים וירטואליים, מתחם דרדסים, בריכות כדורים, ג'ימבורי לקטנטנים ועוד ועוד.

פתיחתו של די ג'אמפ מצטרפת למעצמה של עיר העיצוב של ישראל, בה נבנים בזה אחר זה פרויקטים גדולים ומובילים שכל מטרתם היא הקלה על חיי התושבים ומהפכות בתחומי עיצוב הבית ובתחומי הפנאי, שיהיו נגישים יותר, מהנים יותר וזולים יותר.

רק לאחרונה הראתה Dcity  שינוי אסטרטגיה שמהותו להנגיש את המתחם לקהילה ולפתוח חנויות דיסקאונט כגון שוק רמלה לוד ומקס סטוק. גם הדי ג'אמפ, שנפתח לפני מספר ימים בלבד, יציע חוויה מונגשת לכל המשפחה.  לרגל השקת הענק, ייהנו המנויים למשך שנתיים ממחיר חסר תקדים שטרם נראה בישראל.

מחיר מנוי שנתי לילד יעמוד על 49 ₪ למשך 12 חודשים, סה"כ 588 ₪ לשנה. מחיר חסר תקדים בו יכול המנוי ליהנות מכל מה שמציע הפארק. בשל התנאים חסרי התקדים, השקת המנויים תתאפשר "עד גמר המלאי" בלבד, בהתאם לתפוסה המקסימלית בפארק.

הפארק החדש יהיה פתוח בכל ימות השבוע משעות הצהריים עד הערב כאשר בשעות הבוקר, המקום ישמש לקבוצות, גני ילדים, קייטנות ובתי ספר בהזמנה מראש.

בהנהלת Dcity בטוחים שהמחירים יתנו מענה מושלם למשפחות עם ילדים: "יחד עם תגבור השאטלים ממעלה אדומים לדיסיטי, אנו בטוחים  שהחיבור לקהילה המקומית ילך ויגדל וזאת בנוסף לעשרות חנויות צריכה כדוגמת אדידס, מסעדות המתחם מזון מהיר חדש, מקס סטוק, עגליס ועוד חנויות אופנה שאט אט צצות וגורמים למתחם להיות אחד ממרכזי הקניות האטרקטיבים באזור ירושלים".

מתחם מזון מהיר גדול במיוחד ומופלא כמובן בעיצובו, כמו כל דבר בבירת העיצוב של ישראל, מאפשר ליהנות ממגוון ארוחות, מהדרין. אזור נוסף שהוקם בפארק הנו ייעודי לימי הולדת, כך שמשפחות שמעוניינות לקיים אירועים משפחתיים יוכלו לקבל חדר פרטי לצד הפארק וזאת כחלק מחבילות יום הולדת שוות במיוחד שכוללות כניסה לפארק, חדר פרטי וכיבוד.

ואם חשבתם שזה הכל? ממש לא. בעתיד הקרוב ממש צפוי להיפתח מתחם באולינג לכל המשפחה.

מהרו לרכוש מנויים לכל המשפחה ותוכלו להתחיל לצבור חוויות יוצאות דופן כבר בקיץ הקרוב!



0 תגובות